Maria Abrahamsson - Veckans kalkon!

Jag brukar dra mig för att hänga ut människor, men som kvinnan i dramat själv uttryckte det, så ska hon väl tåla en hundskit i ansiktet hon också. 
Som få säkert missat, så var hon snabb på att påpeka rödgröna kvinnliga politiker deras midjemått, efter framgångarna i söndags. Detta gör mig uppenbart förbannad! Är man en sådan kass förlorare att man är snabb på att hoppa på någon om ens vikt?! För att man är lojal mot sitt parti och besviken över valresultatet? 
Vad har det med saken att göra till och börja med?
 
 
Det är sånna här kvinnor som gör att man undrar varför en kvinna sitter på en ledamotpost eller någon annan högre befatting. För är det sådana reaktioner man ska förvänta sig, så ser jag hellre ingen kvinna alls där.
Att i ren ilska och besvikelse ta ut det på någon annan genom småaktighet! Nej, sådana "populära" tjejer stötte man på när man gick i mellan- och högstadiet, har inte sett dom sen dess, vill inte se dom nu.  
 
Men det sunda i mig fattar att de är få rötägg som är som hon där ute. Tackar för det! 
Inte nog med att medvetet kränka och trycka ner en annan medmänniska och påpeka hennes utseende, sen står hon för det. 
 
Nej, jag betackar mig sådan idioti! 
 
 
Till top