Det är tur att man är ung

Herre vilka dagar det har varit! 
Jag tror inte att jag någonsin att jag har varit vaken så länge med så lite sömn, någonsin! Det började i måndags, då jag steg upp kl. 8 pluggade inför prov, skrev prov, åkte iväg och gjorde ärenden PLUS jobbar natt (10 timmar). När jag kom hem från jobbet hade jag varit uppe i 24 timmar. 
Efter det däckade jag (med stort D) och sov i 10 timmar! 
Gick upp halv 6 på tisdagkvällen åkte och jobbade natt, var sedan uppe hela onsdagsförmiddagen för att träffa kompisar på stan för lunch. och jag somnade nog inte före kl 23.00 sen på kvällen.
 
Ja, på tredagar var jag uppe ungefär 50 timmar och sovit 10 timmar. 
Ni kan tänka er hur hjärnan känns nu, väldigt mycket mos. Tur att man är ledig idag, så man kan bli normal igen. 
 
Men det är tur att man är ung! 
Till top