Stress!

Ja, det är nog det som jag har haft i två veckor. 
Påbörjade Akutsjukvård och det är såå jäkla roligt. Jag lär mig mer och mer, så jag insåg att jag inte vet alls hur vårdpersonalen arbetar på sjukhuset. Man tror sig veta en massa, men man blir nedplockad ganska snart. Haha! 
 
 
 
Nej, men det är verkligen hur roligt som helst. Men det är väääääldigt mycket att läsa och nu har man inget "gratis" från mitt jobb, så nu står man helt på egna ben och lära sig en massa nytt! Men lämnade in mina första två uppgifter igår och idag, så håller tummarna att det går vägen. 
 
#1 - - Carro - änglamamma och mamma:

Jag är avis! Var in och spanade på mitt schema och såg att jag har en till kurs kvar innan jag läser akutsjukvård. Medicin 2 dock så känns inte så jobbigt.. Men vad spännande! Jag längtar tills jag är klar med den här skitkursen!

När är det du gör praktik nu igen? Typ nu? Snart?

Svar: Jaså? Vi läser Medicin 2 på inriktningen, så den lär nog dyka upp efter Akutsjukvård. Men jag tror som du, att medicin 2 inte är så jobbig. Den ligger ju på 100p så den är ju inte så jättestor. :)

Jag har inte fått ett exakt datum, men runt augusti har jag fått höra!
Du hade också i augusti?
lowice.blogg.se

Till top