The Hobbit

 
Ja, i tisdags natt var man på nattbio av premiär av The Hobbit! Vi satte våra vackra bakdelar högst upp i salongen och bara njöööööööt av filmen. 
Dock var det någon douchbag som satt bredvid mig som satt och fippla och SNACKA i telefonen när filmen startade.. Med lite mutter och en och annan ond tanke, från min sida senare så gick han därifrån. Jag vet, vad var poängen att betala dessa dyra biljetter för att bara gå efter 15 min? 
Men sagt och gjort. efter det var det bara huuuuur bra som helst. Lite hade man kanske att önska att det skulle utveckla mer så 2 tim 24 min hade faktiskt kunnat vara 3 timmar så man fick lite mer "avslut" på vissa saker.
 
Men The Hobbit är The Hobbit, det går inte att riktigt tycka dåligt om någon av filmerna.
 
 
Hoho! Han är ju bra fin han älvkungen 
 
 
 
Till top