Det är dags!

Dessa veckor har varit de mest pirriga veckorna i mitt liv. Man har länge gått runt och undrat vad det är som är det rätta beslutet och det pålitliga beslutet. För det ena behöver inte nödvändigtvis inte gå hand i hand med den andra. Men jag vill så otroligt mycket göra det rätta beslutet för alla.. och för mig. Försöker sätta mig i första rummet, men det är så otroligt svårt.. 
Kanske man ska blunda och hoppa ut i det okända? För någonstans i mig så är det precis vad jag vill göra.
 
Men nu har tiden kommit i kapp och det är snart dags att ta ett beslut.. 
 
Jag vet att jag är Västerås största finne i röven som inte talar klarspråk om vad det är som jag skriver om, men jag är riktigt redo för det.. Ännu. 
  
 
 
Men vad gör ni när ni ställs inför svåra beslut? 
 
 
 
Till top