Study weekend

 
Äntligen ledig denna helg, men vad får man göra? Jo, plugga. På måndag nalkas det prov i Medicin 2 och jag väntar med förfäran spänning över hur det ska gå. 
Det är sååååå mycket att få in i huvudet som gärna ska stanna där också och inte försvinna bort sen när man är klar med provet. 
Men det känns också väldigt spännande, för det innebär att jag är mer än halvvägs igenom inriktningen och snart färdig. Wohoo!! *happy dance*
 
Det ska verkligen bli härligt att få bli klar och bli av med de tidskrävande delen av mitt liv och verkligen fokusera på att jobba och njuta av livet med vänner och familj.
 
 
Men jag måste ge mig själv beröm över hur mycket jag har lärt mig och vuxit in i min nya yrkesroll.
Jag har en tendens att klanka ner på mig själv och ibland se mig själv som sämre än alla andra. Det är något jag har gjort hela mitt liv, men det är något som jag aktivt försöker träna bort.   
Till top