Det gångna året..

Såg denna lista inne hos Ems. Så jag var ju bara tvungen att göra den också!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

OJA! Lärt mig och fått deligering på tracheostomi vård. Ganska stort om ni frågar mig!

 

Höll du några av dina nyårslöften?

Jag tror inte att jag hade några nyårslöften för 2011

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Javisst, flera av dom! Grattis till er!

 

Dog någon som stod dig nära?

Nej

 

Vilka länder besökte du?

Ingen..

 

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

Hum.. Nja, inget jag kan komma på nu.

 

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Oj, jag som är kass på datum.. Men det skulle nog vara när jag fick mitt nuvarande jobb!

 

Vad var din största framgång 2011?

Att våga utesluta människor som får mig att må dåligt.

 

Största misstaget?

Försöker att inte ångra något jag gör. Så jag kan inte komma på något just nu.

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej, tack och lov!

 

Bästa köpet?

Det måste nog vara våra ursnygga tapeter. Jättefin!

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Min underbara sambo! Han gör små saker som gör mig riktigt glad!

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Glee - Don't stop believin'

The Cranberries - Zombie

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Det har varit upp och ner men.. Skulle nog hellre säga att jag har blivit med harmonisk än tidigare.

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Att jag fixat och ordnat mer i lägenheten.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Oroat och stressat mindre.

 

Hur tillbringade du julen?

Tillsammans med min sambo och våra hundar. Hade en underbar jul!

 

Favoritprogram på TV?

Criminal Minds och Big Bang Theory

 

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Hatar är ett starkt ord.. Men jag tror inte att jag ogillar någon så, nej..

 

Bästa boken du läste i år?

Oj, läst många böcker i början på året.. Kan inte komma på någon just nu.


Största musikaliska upptäckten?

Fireflight! GRYMMA!

 

Något du önskade dig och fick?

Javisst! En Dolce Gusto maskin!

 

Något du önskade dig men inte fick?

Mina jäkla Blomdahl örhängen!! Har fasen önskat dom i två år nu. Och inte en skymt av dom! Hög tid att jag köper som själv kanske?

 

Årets bästa film?

Oj, film har jag tittat en hel del på i år och kan inte komma på någon.. JO! Harry Potter del 2 Var ju hur bra som helst!

 

Vad gjorde du på din födelsedag?

Firade den tillsammans med min sambo och hans släkt. Mycket roligt! Dessutom gjorde jag marängtårta för första gången i mitt liv. Gick kanske sisådär..

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Japp, vinna 100 miljoner! Men om vi ska vi ska vara realistiska så hade det nog varit att kunna resa mer.

 

Hur skulle du beskriva din stil?

Vilken stil?! HAHAHAH

 

Vad fick dig att må bra?

Min sambo, mina hundar och jobbet!

 

Vilken kändis var du mest sugen på?

Ingen faktiskt! Helt ärligt!

 

Vem saknade du?

Mina syskon saknar jag mest!

 

De bästa nya människorna du träffade?

Helt klart mina jobbar kompisar! SÅ sjukt roliga och sjuka.. HAHAHAHA!

#1 - - sally:

sv; ja verkligen :D

#2 - - Johanna:

Ja den filmen är underbar.

#3 - - ami:

haha aw ^_^ vad härligt, massafint ju :)

#4 - - emma härnqvist:

:)



måste vara ett krävande men ändå väldigt givande arbete!

#5 - - LIENE:

Tack:D Blev riktigt nöjd med väggen.



Den listan är kul!

#6 - - martina:

Just nu har jag 2 stycken superhärliga tävlingar i min blogg! :)



I den första tävlingen kan du vinna ett valfritt smycke från Sofie Marléne Design!

http://martinaolsson.myshowroom.se/11634/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-sofie-marlene-design/



Och i den andra tävlingen kan du vinna ett riktigt trendigt kragsmycke från designbyMW!

http://martinaolsson.myshowroom.se/11690/tavling-vinn-ett-valfritt-kragsmycke-fran-designbymw/

#7 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

Roligt med såna listor! :D alltid kul att läsa!



- hihi ja det var riktigt mysigt! :D

#8 - - LOWA - En musikblogg:

Roligt att läsa :)

#9 - - tess:

Det var em rolig lista =) nu är jag nog lite för lat för att göra den själv, men ändå hehe. ROligt att läsa iaf!

#10 - - elin:

sv: yesyes :)

#11 - - bexollila.:

förlåt att jag bara försvunnit såhär, men hänt lite skit jag vart tvungen att ta tag i. Jag är tillbaka inom kort !

#12 - - Maria - Passion for heels and fashion:

sv: ja, det är ju inte helt fel! :) hoppas du haft en fin dag?

#13 - - ElinR:

Gullig blogg! Har du bloggat länge?

Ha en trevlig kväll, kram!

#14 - - EMMAS!- alltid tävlingar:

sv: tack :D

var gärna med i min nya tävling:

http://eemma.se/2012/january/tavling-vinn-en-valfri-vara-hos-uffessakero.html#comment



kram!

#15 - - Amiee Whitney:

sv, do it! Are you following me yet? What is your username so that I can follow you in return if you are :)

Hey, no worries, Christmas is a busy time for us all haha. I had a good christmas and a fun new year, what about you?

#16 - - Marina:

sent svar: tack :)

#17 - - MyzaaN:

så kul att läsa :D



sv; tack snälla kul du gillar det :D kram

#18 - - tess:

åh vad gullig du är :) tack!



Vad är det som hindrar er från att skaffa bebis då? ;)

Till top