Måndag

 

Idag kunde jag verkligen känna av hösten. När jag gick upp vid 5 tiden imorse så var det riktigt grått, ruggit, blåsigt och regnit och jag ÄLSKADE det!

 

Efter några timmars jobb så var jag och T och handlade lite små prylar som behövdes här hemma. Nu ligger vi och vilar framför tvn. Repris is the shit.. NOT!

 

Hoppas ni har en bra dag idag?

#1 - - Sandra T ♫♪:

det gick bra :)

#2 - - Johanna:

Tack!



underbar bild!

#3 - - danten89:

Kelly Clarkson sjunger mycket bättre än måååånga av flera än hennes "kollegor"! =D

Därför är hon så bra!

#4 - - Annika:

Repriser är inte roligt!

#5 - - Linda:

vilken mysig bild:D

#6 - - Bina:

Tack så mycket =))

#7 - - Sara:

Så fin bild :)

#8 - - Hannah:

sjukt fin bild :)



sv: Åh tack så mycket! ^^ har målat det själv & på fri hand! :D

#9 - - nathalie:

Ja, visst är det! hehe :D

#10 - - Sara:

Filmen var mysig och rolig! :)

#11 - - zandra:

vad fin bild :)

#12 - - Malin:

sv: Jag praktiserar på en bensinmack.. Men dem har lunch servering och sånt också, så finns lite mer att göra än på en vanlig mack :) Kram

#13 - - Sophie "autophoto":

ja visst är det, helt underbar!

#14 - - emma härnqvist:

tack tack, verkligen en till bästis!



kul att se att någon mer än jag även ser de mysiga i hösten, inte bara de negativa :) hoppas att du får en fin kväll :)

#15 - - M*:

Trevlig kväll!

#16 - - ems:

jaha vad spännande. jag har några kompisar som pluggar till det hehe D:

#17 - - MalinKalin:

Sv: Ja det var supergott! :D

Vilken mysig bild :)

#18 - - HANNA:

sv: detsamma :)

#19 - - LIENE:

sv: Japp, det är det:)

Godnatt

#20 - - Amiee Whitney:

sv, IKR! So sexy!

Oh, not long left then, how are you?

Till top