Torsdag

Fasen vad veckan har gått fort!
Det är ju fredag redan imorgon. Visserligen har jag en massa saker som ska göras imorgon: möte och sedan är det jobb-kurs. Förhoppningsvis blir det lite mys på kvällen också!

Annars är det nattjobb i helgen, gött det! Roligt att variera lite på tiderna ibland.

Någon mer än jag som längtar till vägarna ser ut såhär?!

 

Det känns i luften. Nyanserna i trädena skiftar färg. Vinterjackan är tvättad.

Yes! Hösten är här!



#1 - - Sandra T ♫♪:

ja fy fan!

#2 - - Hannah:

Jag ska bli en psycho doll tänkte jag! ;)

som denna: http://www.youtube.com/watch?v=29L4mcL41dU

Men jag har ett stort problem.. Jag vet inte vad man har för kläder till!! :D

Har du något tips? :)

#3 - - Amanda:

Hej fina du.

Har du tid över i helgen? Det har inte jag nämligen... Och därför behöver jag iaf några personer som besöker min blogg.

Statistiken kommer att sjunka, men du kan höja den genom att kika in någon gång i helgen.



(om du lämnar minst en kommentar varje dag, så får du en läkning som tack)

#4 - - Pu's Kaffe:

Hej, jag har precis startat en blogg där jag skriver om allt som har med kaffe att göra. Gå gärna in och kika! :)

#5 - - Johanna:

haha javisst var den bra! :)

#6 - - danten89:

Vad gör du ikväll då?=D



Kram

#7 - - EMMAS!:

hej :D imorgon avslutas mina två tävlingar: tandbleknings tävling: http://eemma.se/2011/october/tavling-vinn-tandblekningsprodukt.html



valfri vara från dash-style: http://eemma.se/2011/october/vinn-valfri-vara-fran-dash-style.html#comment



var gärna med :D kram!

#8 - - Bina:

tack:-)

vilken fin bild

#9 - - MalinKalin:

Sv: Jag med ;)

Det är ju lite mysigt med hösten men jag gillar inte att det blir kallt :P

#10 - - HANNA:

sv: jaa supersköna med !:)

#11 - - Veronica:

Längtar med till höstens färger kommer =)

#12 - - Malin:

Hehe jag skojar lite på bloggen ibland, fick en smäll av fotbollen rätt över hela ansiktet. Är en lugnt tjej, så ingen risk att jag får någon smäll för att jag druckit öl! :-)

#13 - - Sara:

Härligt:)

#14 - - ems:

Jag längtar med!" så himla fint äre!

#15 - - Annika:

Jag vill ha sommar året runt!

#16 - - Lowa:

Sugen på en personlig illustration?

Jag har just nu en giveaway tävling där du kan vinna en inramad illustration av dig själv. Om det låter intressant kan du gå in och kika här: http://dubbelveillustrations.blogg.se/2011/october/giveaway-tavling.html#comment

Till top