Sjukstuga

 

Attans också! Sitter här och snörvlar och tycker lite synd om mig själv..

Det här med att vara sjuk är inte så himla roligt. Fast och andra sidan så blir jag kärleksfullt uppassad av min fina man! Okej, så att vara sjuk är inte alltid fy skam.

 

 

#1 - - Malin:

Tack för att du sa så, hade redan glömt bort det. Hoppas du får en bra kväll, kramar! :)

#2 - - Jennifer:

Usch.. krya på dig!



Super fin blogg btw, kika gärna in min :D

Kram!

#3 - - danten89:

Naww krya på dig!



Ingen som kan fixa bullar till dig? =)

#4 - - Sandra T ♫♪:

krya på dig! :)

#5 - - Johanna:

usch krya på dig!

#6 - - bina:

mina springer o gömmer sig . . dom.hatar de.

ser att du e sjuk. mycket tråkigt:/

hoppas du blir frisk snart.

#7 - - HANNA:

sv: haha tack :D

#8 - - Mli - Husägare & barnlängtan ♥:

Aah, det blir spännande att se om dom blir bra :) Men dom kommer ju upp i bloggen oavsett!

#9 - - MalinKalin:

Sv: Ja jag blir helt galet shoppingsugen varje gång det kommer en ny katalog :P

Hoppas du blir frisk snart. Krya på dig!

#10 - - Hannah:

Krya på dig! :)



sv: Jaha okej, då fattar jag! :D hehe

#11 - - Annika:

Stackare... krya på dig!

#12 - - zandra:

sv: ja men eller hur ;)

#13 - - emelie:

Hej!

Nu kan du vara med och tävla om att vinna en Iphone 4 i min blogg! Tävlingen är enkel och tar max 1 min att anmäla sig!



Kram

#14 - - Sophie "autophoto":

verkligen :)



vgd?

#15 - - M*:

- krya på dig!

#16 - - tess:

åh, krya på dej!!! :D

Till top