Missöde nr 3907

 

HAHAHA idag gjorde jag en såndär dunder tabbe på jobbet. Ni vet, ett sådant man bara inte får råka ut för!
Jag ska börja från början.

Efter att ha följt med en av boendena till jobbet så kommer jag tillbaka från resan. Kort därefter ringde det på dörren, jag lunkar dit och öppnar för kvinnan och släpper in henne.
Något förvirrad över vem hon var kom jag plötsligt på det:
L: Jaha! Det är du som ledsagaren som är sen?
A: Hehe nej. Jag är A, din chef.

Japp, jag dog inombords. Men till mitt försvar så har jag aldrig träffat henne förens idag. Men hon var en trevlig prick!
#1 - - danten89:

Härligt missöde ;)



Jag ska ha fredagmys :P

Dudå?

#2 - - - sara:

hoppas du får en underbar helg!

#3 - - Veronica:

Ja hon är fruktansvärt bra =)

#4 - - Hanna:

tack så jätte mycket! :D

haft en bra dag? :)

#5 - - Malin:

Sv. Tacktack :)

#6 - - Drezz.se:

TÄVLING PÅ DREZZ.SE!

Vinn en väska och ett presentkort.

Reglerna är simpla!

1. Gilla oss på facebook (facebook.se/drezz.se).

2. Publicera ett inlägg om tävlingen på din blogg eller annan social media. Redan vid publicering får du 10% på ett köp hos oss.

3. Skicka ett mail till [email protected] där du anger vilken väska du vill ha och ditt bloggnamn eller adress där du publicerat tävlingen.

För ytterligare information, gå in på: www.drezz.se

#7 - - frida:

sv: tack, mår mycket bättre idag!:)

#8 - - Malin:

- Ja visst är dom underbara, när man ser såna bilder längtar man faktist till snön kommer och man kan ta massa fina bilder ;D

#9 - - Johanna:

hahah hoppsan! :)

#10 - - Emilia:

Hej! Säljer fina skor till bra pris på bloggen, kika gärna in! :)

#11 - - EMMAS!:

sv: yees :D händer ikv då? :D kram

#12 - - MalinKalin:

Sv: Ja det är det verkligen :)

Haha piiinsamt :P

#13 - - ems:

hahahaha ohnej!

#14 - - Anonym:

ha en jättebra dag! :)

#15 - - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]:

Sv Oj, vad sa A om att hon kom in så lätt då?

#16 - - LIENE:

sv: Då var det säkert jätte länge sen:)

#17 - - Annika:

Hahahahaha va pinsamt!

#18 - - Sophie "autophoto":

haha tycker du?^^

ja den är bra :D

#19 - - Michelle:

söt bild:)

#20 - - ★ W A Z U P ★:

HAHAHAHA! Förlåååååt, förstår hur pinsamt det måste ha blivit, men ååååh så roligt =D Fyfan vilket gott första möte, haha!

#21 - - Amiee Whitney:

sv, I've been better, I've been feeling crappy for a couple of weeks, how are you?

Other than that it's all good, you?

#22 - - Anna:

Haha kul dag du verkar haft hehe ;)



Läs del 1 om min knäskada uppe på bloggen nu! :)

Till top