Glada nyheter till sjukstugan!

Här i sjukstugan så fick jag en mycket trevlig nyhet. Min lillebror har tagit körkort! Hur stor är inte det?!

Men och andra sidan känner jag fasen pressen.. Mm.. för er som inte vet så har INTE jag körkort ännu. Men resten av mina tre syskon har.. Och jag är näst äldst.

 

Men tills jag fixar ett kort själv, så får jag ta skjus av mina underbara syskon. Hoho!

#1 - - LIENE:

sv: Kul du tycker det:D

#2 - - nathalie:

Hihi ja visst der det gott ut? :D åh va kul för honom!

#3 - - Sara:

Haha bra att ha privat taxi ;)

#4 - - Amiee Whitney:

sv, Oh no! Everyone is getting sick now, are you feeling any better?

I am okay, just very tired :)

#5 - - DR:

- nice!

#6 - - ems:

nu kan du be honom köra runt på dig ;)

#7 - - emma härnqvist:

tack sötnos. hoppas att du får en mysig lördag även om du är sjuk :)

Till top