We are dancing on broken glass..

.. som Dimman Bilen Dima Bilan skulle ha skrålat i sin vidriga hockeyfrilla.

Efter gårdagens klumpigheter resulterade i att jag har gjort det igen.. Tappat glas alltså. Jag har nog kommit in i någon slags klumpighets fas..
Det hela började efter att ha tappat ett glas i köket i den förra lyan. Efter att ha dammsugit och ställt undan dammsugarn trampar jag på något som jag tror är liten sten. Väljer då att lite slö-aktigt att skrapa bort stenen ovan på den andra foten..

I sann cluedo anda kan vi snabbt konstatera att det var:
Fröken röd (jag), i köket, med glasflisa unden foten. Här kommer twisten: mörade sig själv! OH NO!!

Okej, inget mord här inte. Men en slajsad fot.

 




#1 - - LIENE:

sv: Den är säkert mysig men jag hann inte kolla i affärer igår:P

#2 - - Tette:

Hejsan! Hoppas allt är bra idag? =) Kram

#3 - - Veronica:

Ja julen är verkligen jätte mysig =)

#4 - - Linnea:

ohoho, låter väldigt trevligt, mhmmm!

#5 - - Amiee Whitney:

sv, I am feeling a little better, thank you! Going to bed now though because I'm going to the airport super early!

I study and I work, you?

#6 - - HANNA:

vad ska du göra idag? :)

#7 - - emma härnqvist:

jag äter inte lchf som diet utan som välmående då jag anser att inte kroppen är i behov av alla stärkelse som finns runt omkring oss (som bli insulin i magen tillsammans med kroppen egna ämnen..) men bortsett från det fungerar det alldeles utmärkt. är väldigt mycket piggare och mår väldigt bra :)

#8 - - marina:

usch, gör ont bara jag tittar.

#9 - - Sannalitens.se:

Svar: Okej, jag har typ inte gjort något annat än att jobba. Nu ser jag fram emot min vinterresa till Mauritius om knappt en månad. Skulle du resa bort något i vinter nu? Kramar!

#10 - - FlizanLizan:

HejsaN



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

#11 - - tess:

aj aj aj... :(



sv. Japp, lindex it is ;)

#12 - - Daniella:

Allt bra idag? :)

#13 - - Sara:

Aj då!

#14 - - malin:

haha jag har mina klumpighetsfaser också :)

#15 - - Lowa:

Härligt att du säger det! Vad glad jag blir! =D

Till top