Prada Candy

Hade vägarna förbi det nya köpcentret idag och strosade lojalt in till Kicks.
Varför vet jag inte men var enda aviga gång kommer jag på mig själv stående där inne. Jag misstänker att dem kör med något manipulativt med alla dessa 1500 dofter som böljer ut ur butiken. 

Hur som haver snubblade jag över denna: Pradas nya doft "Candy". Behöver jag säga att jag blev kär?!

Toppnot – Mysk
Mellannot – Bensoen-kåda
Basnot – Kola


Helt underbar!

 

Har någon av er sniffat (doftat, luktat?) denna? Vad tyckte ni om den?





#1 - - Lowa:

Absolut! Vad roligt att du såg det, mer inspirerad av dock. Inte så porträttlik :)

#2 - - - sara:

SVAR: hihi, tack :D!

#3 - - danten89:

Ja visst är den bra :D

Älskar ju Disney.. om det inte undgått dig? :P

#4 - - frida:

sv: hihi det tror jag nog ;)

#5 - - Vilhelmina - läkarstudent och konstnär:

Tack så mycket!



Jag var precis och testade parfymer idag, men på Åhlens och där hade de inte den där. Fast flaskan ser snygg ut!

#6 - - Johanna:

noppz den har jag inte sniffat på :)



det var gott, bara en hav kvar!

#7 - - EMMAS!:

haha håller med D: kram

#8 - - Hanna:

haft en bra dag? :D

#9 - - Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]:

Jag har inte testat denna men musk luktar förbannat gott så jag tror den luktar gött ;)

#10 - - MalinKalin:

Sv: Nä jävla oflyt med punka :P



Jag fick hem min nya parfym i dag och är riktigt nöjd med den :)

#11 - - Malin:

Sv. Tack så mkt!

Jag har inte luktat på den:)

#12 - - HANNA:

sv: eller hur! :D

#13 - - Sara:

Fin flaska!! :)

#14 - - Annika:

Har faktiskt missat den helt!

#15 - - Miss Sunshine:

Sv: Tack så mkt :) Allt bra med dig?=)

#16 - - Lina S:

Inte luktat på den!

#17 - - Jasmin:

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla runt lite i kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)

#18 - - M*:

- åh nu måste jag till kicks för att sniffa! haha!

Till top