Kvälls snack..

Undrar vad människan hade gjort utan internet idag? Antagligen varit en mer aktiv verision av sig själva?

Jag ska väl erkänna att jag har en form av hat-kärlek till just internet. Just att man blir fast och enbart använder sig av datan till ALLT, när man annars faktiskt kan lyfta på röven och göra det själv på dagen. Ni vet, man blir likson lite för fast framför datan och man glömmer bort hur blottad man blir på cyber space..

Men just idag är jag så himla glad över att just detta fenomen slog till över jorden. När man inte kan få svar när man sitter fast, så är det bara att klicka igång datan och med några knapptryck så har jag fått svar på mitt problem.

Något som är ännu bättre? Att man finner människor med samma problem! Okej, nu ska jag inte jubla på andras misär, men jag jublar för att jag inte är ENSAM. Fatta, jag är inte ensam! Visst, man kan försöka prata med sina vänner om det, men när dom själva aldrig har upplevt känslan själva är det ju svårt att ge den typ av stöd som man behöver. I slut ändan slutar det med att man inte pratar om det och man låter de gro en orolig känsla inom en istället. Men känslan av att VETA att dom finns där för en ändå, är oslagbar! <3

 

 

 

#1 - - ♫♪ Sandra T:

ja verkligen :D

#2 - - Carro:

haha, det är ju så sjukt vad man (jag) är beroende av internet :P VAD gjorde man innan internet kom liksom? ;) eller mobiltelefoner? ;P

#3 - - danten89:

Visst är hon fin =)

Allt bra? :)

#4 - - Johanna:

livet hade varit bättre utan internet många gånger! :)

#5 - - Sara:

Fattar inte hur jag överlevde utan Internet innan :P

#6 - - Emma :):

Sv: Film and video production på Santa Barbara City Collage :D

#7 - - Amiee Whitney:

sv, I am good thank you, just stressed because I am packing for Paris, I leave for London tomorrow!

Thank you! :D

#8 - - Karin:

Fin svensk himmel där:)

Hoppas du får en fin torsdag:)

#9 - - Jennifer:

hejsan jag kände för en dagens blogg och tycker att du skulle passa där perfekt!

var med och tävla om att bli dagens blogg hos mig!



http://falter.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-1.html#comment

#10 - - Annika:

Internet är en bra uppfinning men den får inte ta upp all ens tid!

#11 - - ♥ KHANGKHENG:

- Såg att du hade kommenterat min gamla blogg, men numera har jag denna bloggen.

Ha en fortsatt bra dag! :)

#12 - - M E R E I:

- haha ellerhur!

#13 - - MalinKalin:

Sv: Ja det var jättegott :)

Det finns ju både för och nackdelar med internet :P

#14 - - Nathalie:

har lagt upp en topp från zara jag funderar på att köpa. vad tycker du? ska jag köpa den?:D

http://liborius.blogg.se/2011/march/zara.html#comment

Till top