#1 - - Amiee Whitney:

sv, Aw thanks!

I had a wonderful time in Paris! Only got back last night :)

#2 - - MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!:

sv: Jaa det är han =)

#3 - - danten89:

Wow vilken sång =)



Vet du vem som ska tävla för Tyskland i år då?;)

#4 - - Jennie:

fiiin låt ;)



sv; det är när man tar där uppe på öret. ;)

gå in på den länken så är det en bild på en helix pearcing, fast jag har med en plup inte med en ring.



http://emmamee.blogg.se/images/2009/helix-piercing-57989_62403154.jpg

#5 - - Sara:

Längtar till den kommer på bio!!

#6 - - Ally:

den filmen är jag riktigt sugen på att se!

#7 - - Emma :):

Sv: Haha så är det väldigt ofta med mig :P Det känns som att jag inte behöver mat xD

#8 - - ♥ KHANGKHENG´S:

hehe ja det är mega snyggt ! :FD Hur står det till? :)

#9 - - Annika:

Hon sjunger bra!

#10 - - Johanna:

Ja visst är dne underbar :)

#11 - - LIENE:

sv: okej, men hoppas Sverige kommer långt:) det är huvudsaken, hehe. De får ju ite skämma ut sig men Sverige gör det ändå för tcker inte någon av låtarna var bra. Jo, gillade Loreen men hon kom inte ens til finalen.

#12 - - danten89:

Det är hon Lena. Som vann för Tyskland förra året. ;D

#13 - - M E R E I:

- underbar!

#14 - - Amiee Whitney:

sv, Thank you very much!

How are you?

#15 - - Nathalie:

vad tycker du om min dröm outfit idag? hot or not?:D

http://liborius.blogg.se/2011/march/drom-outfit.html#comment

#16 - - Emma :):

Sv: Haha eller hur :D Fast gillar nog nästan mer filmer där man inte känner igen skådespelarna för då läggs vikten mer på vad som finns i filmen och inte vilka :P

#17 - - med emma:

tack, ja de va vågat men jag älskar de korta! och nu har jag flyttat vidare "hit"..

#18 - - MalinKalin:

Sv: Tur att det finns fler som spräcker jeansen då hehe :P

#19 - - sandra:

hej,du har en jättefin blogg,och jag undrade om du hade lust att hjälpa mig att göra välkommstexten större och i en annan färg på min blogg.?



http://sandramariiia.blogg.se

#20 - - 33:

svaren från frågestundemn finnns :D

#21 - - M E R E I:

- löve it!

Till top