Favoriter!

Jag har genom åren inte varit så mycket för melodifestivalen. Har kännt att låtarna inte varit mycket att hurra för och.. ja. Men jag kan inte låta bli att känna av svensken inom mig och kolla på finalen och sedan på eurovision.

Men åter till kvällen låtar; åter igen, inte många låtar att hurra för. MEN! The Moniker och Swingfly gjorde nog hela min kväll. Jäklar vilka bra låtar! Surt att ingen av dom vann dock..





Vilka var era favoriter?
#1 - - danten89:

Jo jag med.

Sanna sjunger alltid bäst och med sådan inlevelse och passion. :P



Var det dåligt ljud under Swingflys nummer hos er med? Han Christoffer som sjunger i refrängen hördes knappt..

#2 - - ♫♪ Sandra T:

jaa (:

#3 - - danten89:

Vad gör du annars då=)?

#4 - - ♫♪ Sandra T:

me 2!

#5 - - danten89:

Jag ska väl snart vad det lider, krypa till kojs..

:)

En dag imorgon med? :P

#6 - - danten89:

Vad har ni gjort då?^^

#7 - - trettiotre.webblog.se:

Eric saade såklart :p

#8 - - Anonym:

Missade hela spektaklet:)

#9 - - Hanna - Mode, smyckesstillverkande och min vardag:

Jag gillade the moniker. Sen somnade jag...

#10 - - Junitjej:

Jag dissar numera melodifestivalen. den är inte som förr! Det känns som att det spelar ingen roll vilket bidrag vi skickar till eurovisionschlagern. Vi vinner ändå inte. Ha en trevlig söndag!

#11 - - Johanna:

The moniker var min favorit :)

#12 - - ♥ KHANGKHENG:

tack så hemskt mycket, vad glad jag blir !:D

#13 - - Emma :):

Sv: Jo det är det verkligen något jag skulle rekomendera alla att göra :)

#14 - - Annika:

Moniker och Saade var våra favoriter!

sv: sängkläderna köpte mamma på RUSTA!

#15 - - Carro:

tyckte med om the monikers låt =)

#16 - - jennie:

the moniker va bäst, helt serriöst ;)

#17 - - Sara:

Jag gillar Oh My God! :)

#18 - - M E R E I:

- haha kollade inte så inga ;P

#19 - - MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!:

swingfly är för söt :D

#20 - - MalinKalin:

Jag gillade inte The Moniker men Swingfly var bra :P

#21 - - helin:

Jag gillade Danny och Swingfly :)

Till top