Tutti frutti

Nu såhär mot torsdagskvällen är det dags att ta tag i lite städning här hemma! Nu ska dammtussarna få sig en omgång..

Måste även visa er Guds gåva till kvinnan dammsugaren. För oss som med jämna mellanrum dammsuger till vi stupar, kan jag rekomendera att skaffa detta: Doft kulor!

 

 

Den kommer inte underlätta dammsugandet, eller göra det snyggare hemma. Men, den kommer få dammsugaren att dofta ljuvligt. Det.. är ju.. ett plus!

 

ÄLSKART!

 

#1 - - Cajsa:

jo.. :/ riktigt trist. :/

#2 - - danten89:

Gotti gotti ;)

Jag dammsög på middagen jag^^



Jo haft en helt okey dag :)



Lycka till med dammsugaren då! :P

#3 - - Johanna:

Tusen tack :)

#4 - - Nicole:

sv: Mycket! ;)

#5 - - Sara:

Låter ju bra! :D

#6 - - Khangkheng´s ♥:

har också en sån hemma :)

#7 - - Annika:

Vi använder oss också av sådana :)

#8 - - tess:

ett väldigt bra tips, annars luktar ju dammsugare ofta hemskt illa :/

#9 - - MalinKalin:

Sv: Ja i dag blev det en mycket bättre dag :)

Hur har din dag varit? :P

#10 - - stefan:

När jag dammsuger hemma i lägenheten så lucktar det citronpeppar, hehe. Det blev då när jag tappade en stor kryddburk med det på golvet, bara att dammsuga upp. :)

#11 - - Alexandra:

tack :D kappan är från Zara :D

#12 - - CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥:

Usch, städa är aldrig skoj. Aldrig... ♥

#13 - - Anonym:

Har också kulor till dammsugaren :)

#14 - - kurdisk muslimsk tjej <3:

godkväll snygging <3

Till top