Nu vankas det jobb!

Yes! Nu är det snart dags att sticka till jobbet!
Jag har nog världens bästa jobb! För senast jag var på jobbet så hade våra underbara chefer fixat att vi alla fick en varsin julklapp!
Så ska det vara tycker jag!
Visar ledarna uppskattning till sina medarbetare så komma dom automatiskt att arbeta bättre och känna en personlig uppskattning för det viktiga jobb som man faktiskt gör.

Nej gott folk! Nu drar jag!

Ha en underbar onsdag och kom ihåg: Det är bara 3 dagar kvar till JULAFTON!!

#1 - - MATILDA:

sv: JA! :D

#2 - - MATILDA:

sv: kul att du deltar :) spamm ger större chans!

#3 - - Maria - Passion for heels and fashion:

Vad ska du hitta på till julafton? BARA TVÅ DAGAR KVAR :D

Har du förresten lust att lägga till varandra på bloglovin? :)

#4 - - Sara:

Hoppas det går bra på jobbet! :)

#5 - - FlizanLizan:

sv: ja verkligen :D

#6 - - danten89:

Vad fick ni i julklapp=)?



Hur är det idag då?=)

#7 - - bexollila.:

sugen på dagens blogg ?

kika in hos mig :D

#8 - - LIENE:

sv: Jag är kär i skorna:D

#9 - - ami:

absolut, vad fick du i julklapp då? :)

#10 - - MyzaaN:

så sant så:D

#11 - - Johanna:

nej den höll verkligen inte måttet :/

#12 - - HANNA:

sv: tack så mycket! hoppas du haft en bra dag :D

#13 - - Tette:

Tack ska du ha :D



Hoppas du haft en bra dag? ^^

Kram

#14 - - EMMAS!- julkalender i bloggen:

Hej! Se om du vann de färgade linser du tävlade om & anmäl dig till dagens tävling :D du hittar både vinnaren & nya tävlingen här.



LÄNK: http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-23.html#comment



kram

#15 - - Miss Sunshine:

Sv: Verkligen! Allt bra med dig då? :D

#16 - - Malin:

Kul med julklapp från jobbet:)

#17 - - ems:

hoppas det gick bra och jobba! :D

#18 - - LOWA - En musikblogg:

SV: Det vart för det mesta julklappr, till mig själv, hehe ;)

Jag vill önskar dig en riktigt trevlig och god jul!♥

#19 - - sally:

ja det är skönt de :D

hoppas du får en jätte bra jul imorgon :)!

#20 - - hanna:

tack, detsamma :D

allt bra?

#21 - - Amanda & Klara:

Vilken fin blogg du har! :)

#22 - - MalinKalin:

Sv: Ja det var superkul! :)



Alltid kul med julklappar från jobbet och annars också för den delen ;P

#23 - - elin:

sv: åh tack! visst är dem ;) GOD JUL! :)

#24 - - Amiee Whitney:

Merry christmas!!!



sv, Aw thank you sweetie!

My mail did arrive in time thankfully haha! how are you?

#25 - - Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak:

God fortsättning! :)

#26 - - emma härnqvist:

det håller jag med dig om, vad är det du jobbar med? hoppas att julen varit mysig :)

Till top