Glad..Lucia?

Är det så man säger? Aja, GLAD LUCIA!

Usch vad länge sedan man skrev här!
Fast det har varit på både gott och ont. Har jobbat så mycket den senaste tiden jag har tyvärr inte haft tid motivationen till att skriva lite innan man stupar på kudden.

Men idag är jag ledig!
Nu på morgonen hade jag och T lucia frukost. Lite julmusik och tända ljus för att komma i stämning.

Hur började ni dagen?
Ni kanske hade turen att få se ett riktigt luciatåg?
#1 - - Sara:

Jag är också ledig idag, så skönt :)

#2 - - Miss Sunshine:

Sv: Japp längtar! Allt bra?^^

#3 - - danten89:

Gäller att vara klar med så mycket som möjligt, så man hinner njuta in julen?:P

Hehe.



Jag åt grötfrukost och såg Lucia på tvn imorse :)

#4 - - Sara:

Jag tar det bara lugnt och ska träna ikväll :) Du då? :)

#5 - - MyzaaN:

hoppas du har haft en bra dag :D kram

#6 - - Veronica:

Jag brukar också vara sent ute med det

#7 - - ♫♪ Sandra T:

oh ja :D

#8 - - - sara:

SVAR: tacktack :)

#9 - - LIENE:

sv: Håller med:)

#10 - - Johanna:

Tack.... :)

#11 - - Amiee Whitney:

sv, Ahh I know how that feels haha! I work so much recently! Ahh thank you sweetie, so sweet of you to say so <3 What is your job?

#12 - - Annika:

Det bidde inget luciafirande!

#13 - - Malin:

Godmorgon! Jag såg inte ett endaste luciatåg tyvärr,

Sv. Jag jobbar som servitris och extra som vikarie på en förskola:)

#14 - - EMMAS!- julkalender i bloggen:

kul att du var med & tävlade om ett ängel halsband, du hittar vinnaren & en ny tävling här:



http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-14.html#comment



ha en bra dag :D kram

#15 - - FlizanLizan:

sv: allt bra idasg? :D

#16 - - Tette | Bytt blogg..:

Jadå! :>

Några planer för ikväll då?

Kram

#17 - - LOWA - En musikblogg:

Om du är sugen så har jag lagt upp en sångvideo som du kan checka in här: http://musiklowa.blogg.se/2011/december/det-har-bjuder-jag-fan-pa.html#comment

#18 - - emma härnqvist:

sötnos, tack, hoppas att du får en mysig kväll!

#19 - - Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.:

Dagens blogg ny omgång! va gärna med också ;)

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg-10.html



Ha en bra fortsätt kväll :)

#20 - - marina:

sv. det är sådär, sj då?

#21 - - HANNA:

Hej! Jag har julkalender på min blogg, och just idag är det en earcuff i vinstpotten! här hittar du tävlingen:

http://hannalovisasol.se/2011/december/julkalender-dag-15.html

#22 - - tess:

vad duktig du är som bakar så mkt!! jag gjorde lussebullar och knäck för ett par veckor sedan, men där tog det stopp.. har inte gjort nånting sedan dess :P Tror fasen jag ska göra knäck i morgon igen, det är ju så gott!!



Hoppas att du mår bättre nu tjejen och att down-perioden är borta för evigt!! Kram

Till top