You are not invited to the other side of sanity

För inte så många dagar sedan kollade jag på Katy Perrys nya video "E.T.". Den spelades ungefär så pass många gånger till, så att det nästan började blöda ur öronen på mig. Inte äns då fick jag nog. Jag älskar hennes video och hon är så oförskämt snygg! Speciellt i slutet (se bilderna nedan).

Katy Perry har alltid varit för mig: rosa, glädje och sockersött. Nästan så att man i ren protest inte vill tycka om henne. Men så slår hon till med låt efter låt, man kan bara inte sluta gilla henne!
Dessutom så kommer hon med en låt som denna, väldigt annorlunda mot hennes sockervadd låtar. Man slår sig nästan så hårt man föll för låten.






Bilder från weheartit.com

Men åter till musik videon. Man kan bara inte sluta kolla på den, allt som visas har hela tiden ett syfte i sig och resultatet är hur bra som helst!

Sminket, frisyrerna är verkligen.. Mind blowing!



Vad tycker ni?
#1 - - TIDSTJUVEN:

Jag älskar låten! :D När jag är på någon annan dator där YouTube inte hakar upp sig helt förskräckligt mycket så måste jag ta och se videon också. :)

#2 - - Johanna:

Tycker absolut du skall se den filmen :)

#3 - - Sara:

Hon är så grym!!! :)

#4 - - tess:

skitsnygg!! =)

#5 - - danten89:

Jo jag har haft en fin helg=)

Dudå?



Hehe ja jag får väl se filmen nån gång^^

#6 - - Annika:

Så himla läcker video!

#7 - - Louise:

ja men eller hur :)

#8 - - Amiee Whitney:

Love this song!

sv, I'm good thank you, just ready for bed haha.

How was your weekend?

#9 - - 33:

najs älskar också nagellack !:D

#10 - - Bina:

mycket bra låt

#11 - - TIDSTJUVEN:

sv: Det gör det verkligen, men det är så värt det efteråt. :) Jag hittade en mapp med 75GB bilder som var exakt likadana som i en annan mapp. Haha, snacka om att de tog upp massor med utrymme i onödan! Jag menar 75GB är ju hur mycket som helst...

#12 - - KHANGKHENG:

visst är det!



coola bilder :D

#13 - - MalinKalin:

Sv: Ja det var tråkigt men det blir nog bra till slut. Tiden läker alla sår sägs det ju :/

#14 - - Amiee Whitney:

sv, I'm good thank you! how are you?

#15 - - emma härnqvist:

tack tack :) hur är de emd dig idag då?



du, nu har jag bytt tillbaka till min vanliga perfektion-blogg!

#16 - - stefan:

Jäklar vilket hår hon hade på sista bilden, och jag måste hålla med dig om att hon var snygg

#17 - - LIENE:

har inte sett videon än, kan inte för min dator är dålig just nu:(

#18 - - Sanna:

bra!

#19 - - Annika:

Oj här var det inte uppdaterat :)

#20 - - M E R E I:

- löve it!

#21 - - Veronica:

Älska katy perry! :)

Till top