Afterlife

Igår såg vi DEN! Igår var vi på premiären av Resident Evil: After Life 3D!

 

Kom dit, fick spejsade brillor och vi tåga in i biosalongen. Sedan njöt vi bara!

Men det här med 3D brillor på sig tog ju ett tag att vänja sig vid. Det första minuterna satt jag och skela och såg  allmänt efterbliven ut.

Men jag är glad över att jag behöll min 3D-oskuld till denna film.

I början satt jag och fick gåshud och var nästan i extas över att se Milla Jovovich som Alice! Ja, skulle jag vara lagd åt det andra hållet så hade hon varit en av mina top 3 celebrity crushes. Ja.. Så jäkla snygg är hon!

 

Längtar tills uppföljaren kommer! Det MÅSTE komma en till uppföljare. Annars blir jag ledsen i ögat..

 

 

#1 - - ♫♪ Sandra T:

hehe japp :D

#2 - - SARA:

HOn är såå grym! Blev sugen på att se Femte Elementet nu ;P

#3 - - Johanna:

ja jag läste det skulle bli 5 filmer :) tack så mycket gillar väskan starkt själv :)

#4 - - Emelie:

Jo det är bara bra med mig :) Lite stressigt i plugget bara!



Ska också se den ikväll med 3D brillor! Spännande! Kan tänka mig att det är konstigt med glasögonen i början :P



PUSS!

#5 - - Emelie:

Och tack för awarden! Den värmde fint!

Får se om jag listar intressanta saker om en själv jag med :P Tack vännen! <3

#6 - - Annika:

Va kul att du gillar den!

#7 - - Maado:

Hm, jag har inte sett någon av filmerna.. Är det något jag borde ändra på kanske? :P

Till top