Rooney Mara

Någon mer än jag som inte riktkigt har hängt med i valet av Lisbeth Salander i Hollywood remaken av Millenium serien?

Kristen Stewart, Nathalie Portman & Ellen Page påstods ju vara intressanta för rollen. Men nu är rollen tillsatt till.... Rooney Mara!! ... Who?! Tänkte jag.

 

En till synes ny "rising star", hon har medverkat i den nya remaken av "a nightmare om elm street" & "youth in revolt" med mera.

Vad tycks?

#1 - - Jonna:

Svar; hehe tack så jättemycket=) (såg du hade kommenterat min gamla blogg, thisney.blogg.se) kraam!=) hoppasdet är bra med dig!

#2 - - Maria:

Jag håller med, vem tusan är Rooney Mara egentligen? Fast det kanske är bra att ha en okänd skådespelare att spela Lisbeth egentligen.

#3 - - Johanna:

har ingen aning vem människan är :(

#4 - - Frida l fplanting:

SV: Jomen visst :) Egentligen tar jag betalt för designer, men jag gör ett undantag. haha. dels är du så snäll och så kan du göra lite reklam för mig i och med att jag hjälper dig ;) hihi. Så vad har du tänkt dig?

#5 - - Johanna:

Gör det, boken är riktigt bra :)

Till top