Söndagsmys?

Idag är det söndag vilket innebär ren och skär "jag-tänker-inte-göra-ett-piss"-dag!

ÅH vilken dag det blev! Inte ett skit har jag gjort. Känns fint! Hur firade jag detta då? Med att inte göra ett skit, I BADKARET. Lite bubblor & lite sånna där doftljus så mådde jag fint! Men det varade inte länge...

Neeeeej, jag skulle raka benen också. 5-7 minuter senare och lite skär sår här och var, hoppade jag i badet. Vars vatten innehöll en större mängd tvål, med såriga ben. Jag svor en stund och sen avtog smärtan.

 

Nu ska jag fortsätta min kväll med att inte göra.. juste.. ett piss!

#1 - - ♫♪ Sandra T:

åh älskar glee :D

har du bloglovin föresten?

#2 - - Johanna:

haha nja vi såg mer ut som två fågelholkar innan jag började asgarva och mor undra vad som hände med mig...visst han är fortfarande snygga men nja!

#3 - - sara:

Låter underbart, förutom såren då! :D Kram

Till top