Resident Evil: Afterlife

ÄNTLIGEN!! Så är min väntan över!

Nedräkningen har börjat, 4 dagar kvar tills den har premiär!

 

För att inte bli tagen för en helt galning så kanske man ska lugna ner sig en smula..?

Nej, men de flesta vet att jag är en riktig hardcore fan när det kommer till Resident Evil. Data-spelen & filmerna (även om skillanderna mellan dom är som natt och dag) är så sjutk bra!

 

De första filmerna är så himla bra och spännande! Så förväntningarna är enorma på denna (speciellt när det är i 3D).


Någon mer än jag som sitter på nålar inför premiären?

 

#1 - - Sara:

Vill också se, hon är grym! :)

#2 - - Sandra T svarar ♪:

haha ja eller hur

#3 - - bella:

OM JAG LÄNGTAR?!?! min pojkvän och jag sska gå och se den på bio sen :3

#4 - - Johanna:

oh jag måste se 3:an inte sett den ännu :(

#5 - - Annika:

Nja kanske inte riktigt så spänd inför det som du :)

Till top