Dolce Gusto Melody

Den här ska jag ha! (vuxenpoäng, tack!)

Perfekt ur varje synvinkel, den är perfekt!
Men och andra sidan, jag dricker inte kaffe regelbundet. Dricker inte kaffe alls igentligen. MEN! Den har choklad-kapslar. Tror ändå att mitt i allt blev det MINUS vuxenpoäng till mig..
#1 - - stefan:

Tänk på vilken onödig pryl det är ändå, går ju att göra choklad på annat sätt när man vill ha:)

#2 - - Frida:

hahahaha! Ja eller hur! Jag kämpar för att hålla carl andan uppe. pfh! hahahahaa

#3 - - ♫♪ Sandra T:

ja visst är dom (:

#4 - - Johanna:

Jag hade gärna haft mer sommar, jobba när det var som finast, när jag sluta kom kasst väder.... :(

#5 - - Annika:

Hahaha jisses va söt den är :)

#6 - - Sara:

Haha köp Oboy istället ;)

#7 - - Amis:

Fin blogg =)

#8 - - ♫♪ Sandra T:

ha en fin helg (:

#9 - - Anonym:

chokladkapslar, mums!

Till top