Dagens låt: Electric Worry

 

I get satisfaction everywhere I go
Where I lay my head that?s where I call home
Whether barren pines or the mission stair
Take tomorrow?s collar and give ?em back the glare

#1 - - Frida l fplanting:

SV: Okej, höstig, ett par större bilder i headern och bred yta att skriva på :P Jag ska se vad jag kan göra med det. Ska försöka börja på det i veckan! Men det kan ta lite tid. Beror helt på. Men det är väl okej? :)



Förresten om bilder, har du några egna du vill ha eller ska jag försöka hitta några själv? Det finns ju sidor som lägger ut gratis bilder som man får använda :P



Vi kanske kan höras över mejl? Då kan vi prata och skicka bilder osv. min mail är: [email protected] :)

#2 - - sara:

Tack så mycket :D Hoppas helgen har varit bra : ) Kram

#3 - - Sandra T svarar ♪:

haha då är vi två ;)

#4 - - Annika:

Jag gillar den låten :)

#5 - - (¯`¬•» ★ J O N N A ★:

svar; tack tack så mycket =)

Till top