Biggest Loser Sverige

Ja, idag började den svenska versionen av Biggest Loser.


Vad kan man säga om den då?

Verkade faktiskt ganska bra! Ja, på en påklistrat och hederligt svenskt vis som alltid när Sverige ska göra en remake på en serie. Men som sagt: BRA.

 

Eftersom man själv inte har en kropp "a la Megan Fox", så är det ju ganska så interssant att följa serien. Ja, mest för att snappa upp tips och idéer till sin egna vardag.

Eller vad tyckte ni?

#1 - - Millan:

Spelade in det, såg på Ullared istället. Men det ska bli spännande att se sen. Jag älskar ju Amerikanska verisionen, blir så himla peppad!

#2 - - Sara:

aw tack :D

jag kollade lite i början igår, men sedan gick till mitt rum och åt choklad istället, haha :P Kram

#3 - - Annika:

Tittade inte på det så jag har ingen aning!

#4 - - Johanna:

Kul du vill vara med och bli delux :)

#5 - - stefan:

Jag kollade också på det där programmet och blev helt dum i huvudet, hehe

Till top