Torsdag!

 

Jag nästan skäms för att jag pluggar så mycket! För det påverkar min tid att blogga, tyvärr..

Men matte B är ju inte direkt min starka sida, så det är bara att hänga i så gott det går. Har prov imorgon så jag sitter och går igenom de uppgifter som jag avverkat under veckans gång.

 

Händer annars då? Ja, annat än plugg vill säga. Då har jag packat upp våra grejer, kläder & träffar med olika personer. Kort sagt: fullt upp!

Om man ändå kunde klona en dubbelgångare så jag kunde hinna med allt jag vill/behöver göra!

 

Hoppas ni har haft en riktigt bra dag?

 

#1 - - Leia ♥:

God kväll!

#2 - - Leia ♥:

Illa, fast då får du se på nätet? :)

#3 - - ♫♪ Sandra T:

kolla på tv6 play? :D

#4 - - ♫♪ Sandra T:

awesome :D

#5 - - Anna:

sv: Ja de är ur tjusigt :d

#6 - - Sara:

Vad långt hår du har fått sedan sist jag såg en bild på dig! :D

#7 - - Millan:

Klart det tar lite tid, men du är jätteduktig som gör det tycker jag :)

#8 - - ♫♪ Sandra T:

ja precis!

#9 - - Maado:

RÖtt är aldrig fel och kommer förmodligen bli det jag kör på nu när det blå börjar skavas av.

Diggar stoningen, passar dig riktigt bra!

#10 - - Maria:

Vilken snygging! :D Jag gillar din sminkning.

Till top