Söndag


Jag är så sjukt slutkörd i huvudet just nu!
Har praktiskt taget pluggat hela helgen och den kommande veckan kommer jag plugga två heltids kurser samtidigt. Ska avsluta en & påbörja en. Men det kommer gå skit bra! Hoppas jag..

Men ser fram emot veckan massor!
Bortsett ifrån att jag ska hinna klart allt (förhoppningsvis stupar jag inte), ska jag träffa Milla & fixa lite saker inför helgen. GILLA!

Kommer verkligen behöva hjälp från ovan om jag ska fixa allt!
Men jag har befunnit mig i värre situationer så det ska nog inte bli några problem..
#1 - - Millan:

Yay Me!

Förstår att det är mycket i veckan, ta bara några djupa andetag :) !

#2 - - Sara:

Duktig du är som pluggar och står i! :)

#3 - - Maado:

Jag ska också börja plugga nu! :D Iiih jag är sjukt nervös men det borde nog gå bra.

Du kommer klara veckan gallant det är jag övertygad om =)

Till top