Naturkunskap igen!

Jo jag lever gott folk!

Har legat i soffan hela dagen känns det som och bara pluggat, läsat & pluggat igen. Därför frånvaron! Men är nog tillbaka lite senare. Har prov på fredag & inlämningsuppgift att plugga till! Försöker att inte göra allt sista dagen, som jag annars är ganska duktig på att göra.

Är ni "duktiga på att plugga"?

Eller gör ni som jag och skjuter upp allt till kvällen innan?

#1 - - Hannah Hale:

Det beror på vad det är. Vissa saker kan jag få gjort i tid, annat görs kvällen innan haha.



Hoppas du får ut något av ditt kvällspluggande i alla fall! kram

#2 - - SARA:

Du är så duktig :)

#3 - - felicia:

Var gärna med och tävla om att bli dagens blogg i min blogg :)

#4 - - Emelie:

Jo det är bara bra med mig :) Hur är det med dig?! :D

Går plugget bra?



Jag är precis som dig. Skjuter gärna upp saker tills det blir stressigt som sjutton! Dålig vana!



KRAM!

#5 - - Millah:

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#6 - - Nicole:

s: ja vi hade väldigt roligt!:)

Till top