Lördag/söndag

Jag märker att jag lyser med min frånvaro, men nu är jag tillbaka!

Tusen tack för era gratulationer! Värmde massor ska ni veta. Tänkt avslöja lite vad jag har fått i present, men det får bli imorgon!

Provet gick jättebra i fredags, nu är även den sista rapporten inne. Nu är det äntligen över, nu behöver jag bara koncentera mig på naturkunskapen. GÖTT!

 

Vad har hänt idag då?

Min syrra kom hit och vi åkte hem till mamma, där det blev mat och hjälpte syrran med lite saker. Sen bar det av till Millan för hazard! Min snodda vinst blev: kak mix, muffinform, popcorn låda+popcorn. Jag är helnöjd! Hade en helt underbar kväll med flickorna!

 

#1 - - NEHA:

Tack så mkt! :D

#2 - - Johanna:

kul att du vill vara med i tävlingen :)

#3 - - Hannah Hale:

grattis i efterskott!

#4 - - Z A N D R A :):

sv: eller hur, hihi :D allt fint?



Just nu tävlar jag ut Britney Spears nya parfrym Radiance! Kika in länken nedan om du vill vara med :)

http://decevven.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-britney-spears-radiance.html#comment

#5 - - Nicole:

sv: ja hon är rolig:P

#6 - - Z A N D R A :):

sv: kul att du är med :D

lycka till!

#7 - - Millah:

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#8 - - Johanna:

Nu ligger svaret upp på hur många igelkottar jag har :)

#9 - - Johanna:

Ja de är mycket söta =)

#10 - - Johanna:

ja planerna är florida i vår, hoppas det blir av =)

Till top