Lördag!

Detta är nog fan dagens bild!

En trött Louise med mörka traktordäck under ögonen. En ännu tröttare Dino som gäspar för kung och foster land!

Hur som haver!
Dagen i ära kom mamma & lillebror och hälsade på. Yrvaken och mentalt borta startade jag dagen med.
Suktade efter lillebrors nya Iphone och önskade, någonstans i mitt nyvaknade tillstånd, att även jag hade en. En att kasta bort min dyrbara tid med..

Efter deras sällskap satte jag ner med matten. Känner mig lite lätt deprimerad över tanken att behöva sitta och plugga under hela lördagen. 
Faktum är att jag ska fortsätta med den, så snart jag är klar här..

Hoppas ni har en bättre lördagkväll än vad jag har?
#1 - - Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥:

- Japp det blev gott men det ser ut som vetebröds muffin ;) Vad ska du göra idag då?

#2 - - Laila:

Söt =) han ser lite trött ut! Tråkigt för dig att plugga hela lördagen ;S hoppas du får en trevligt söndag istället=)

#3 - - Hannah:

Japp! Vad har du gjort IdAG DÅ?

#4 - - Hannah:

- Bio + plugg! Morgondagens planer då?

#5 - - SARA:

Haha för söt när han gäspar :D

Till top