Baby..boom?

Super vackra Beyoncé är gravid!

 

När jag såg detta blev jag väl kanske inte så himla shockad över just graviditeten (gift sedan 2 år tillbaka med Jay-Z. Tidsfråga gott folk, tidsfråga), utan hon är bara 29 år?! Bara jag som todde att hon var liiiite äldre?

Fast nu ska jag inte låta hennes ålder överglänsa hennes lycka över att ha ett underbart litet liv inom sig. Hoppas att allt kommer gå väl för henne!

 

 

Världens sötaste/vackraste/snyggaste Miranda Kerr är ju också gravid!

 

Hon är tydligen runt 7-8 månaden nu (om jag minns rätt?), så det är väl ingen super nyhet precis. Men ändå värt att nämna tycker jag! Snacka om att hennes & Orlando Blooms unge kommer bli hur söt som helst!

 

#1 - - Nicole:

SV: det var verkligen en härlig sommar! :)

#2 - - meliie♥:

asså :) det bara vräkte ner med snö här :P

#3 - - Jennifer:

Beyonce är så vacker! Miranda Kerr också såklart :)

#4 - - Anonym:

Haha, Miranda Kerr är lite svettig i armhålan. :) Men snygg var hon!

Till top