Teddybjörnen Fredriksson

Jag var inne på denna blogg och kom över en låt med September som sjunger "teddybjörnen fredriksson".
Man får ju nästan en whiplash när man hör låten. Så himla länge sen man satt i skolan på musik timmen och sjöng denna med klassen. Vad kunde det ha varit? Låg- mellanstadiet? Helt underbar verision av låten ialla fall!


 

Eller vad tycker ni?

#1 - - emelie:

svar: thihi TACK :D

#2 - - Cajsa:

det är väl sådär...händer ikväll då?

#3 - - danten89:

Roligt att du länkade mig! :)

Tack<3



Allt bra med dig annars ikväll? :)

#4 - - Sara:

Den var länge sedan man hörde! :D

#5 - - david:

Jätte bra (y)

Älskar din design ;)

#6 - - Annika:

Den är riktigt bra!

#7 - - MalinKalin:

Sv: Tack så mycket :) Det gick riktigt bra faktiskt :)

#8 - - Nicole:

sv: ja det är verkligen jätte tråkigt, men tack för ditt stöd!:) ja vi får hoppas att det löser sig, det gör det nog :) Kram på dig sötnos!

#9 - - Sofie- Amor vincit omnia:

det var inte igår jag hörde den :P

#10 - - michelle ♥:

jättefint! gud vad jag hade varit nervös om jag skulle sjunga inför kändisar sådär, haha!

#11 - - Ida & Hanna - Två prinsessors dagbok ♥:

Hoppas att allt är bra med dig.



Gå gärna in på våran framgångsrika blogg och gissa på vilken världsberömd-kändis som Hanna haft sex med! De 5 första som svarar rätt får en länk :D



LÄNK: http://pappasguldkort.blogg.se/2010/november/ja-jag-har-legat-med-en-kandis-1.html

#12 - - ♫♪ Sandra T:

sött ^^

Till top