Nytt i bloggen!

Som ni ser har jag bytt design på bloggen. Känns lite ovant måste jag säga, men det känns ändå skönt!
Frida har hjälpt mig att fräsha upp min blogg! Visst är hon duktig?!


Om ni inte ser designen är det bara att klicka på F5 så ska ni kunna se resultatet!


#1 - - Johanna:

aldrig fel och färscha upp lite :)

#2 - - Millan:

Oj det blev ovvant! :P men jättefint!



Ja absolut! Ska vi bara baka hos dig då eller ska vi baka både hos dig och mig? :p

#3 - - Cajsa:

snyggt! :D



göres?

#4 - - Johanna:

Förstår det, vill med bo i hus :)

#5 - - Millan:

hihi jaaa, vad kul! :D Lussekatter och pepparkakor? :P

#6 - - Frida l fplanting:

SV: Vad roligt att höra! :D Om det är något annat du kommer på senare så är det bara att höra av dig!



Fast jag såg att det kommer upp en ruta där det står: This page requires AC_RunActiveContent.js. Men det kanske bara blir så för mig? Jag vet inte riktigt hur man fixar det annars endå. Det kanske brukar vara så? :) hihi.

#7 - - Sara:

Gillar nya designen! :)

#8 - - ceeline@:

sjukt fin! :)

#9 - - Laila:

fint det blev :D

Till top