#1 - - johanna:

Eller hur, men är man en klant som jag så är man :)



ser ut som ett fint kök!

#2 - - Lailal:

:D

#3 - - Cajsa:

trevligt med flytt! :D

#4 - - Millan:

Vad kuuul med lite bilder!:))

Fast jag vill ändå komma och hälsa på snart! ;)

#5 - - danten89:

Jo det är bra, vad händer idag? :P

#6 - - Annika:

Va kul att ni bor i hus nu :)

#7 - - Nicole:

sv: Ja allstå jag har en telefonkontakt med dem varje dag nu tills Dagen D. Kommer åka till stockholm på lördag och på söndag åker jag:)

#8 - - Frida l fplanting:

SV: Ja, min helg har varit jättebra! Din då? :)

#9 - - maisah:

frågestund ! http://maisahjuevesanos.blogg.se/2010/november/46-fragestund.html#comment fråga exakt vad ni vill så svarar jag om jag vågar :)

#10 - - Z A N D R A :):

sv: tack så mkt, hihi! :D

#11 - - XOXO, LANAH:

Ha en toppen kväll!

#12 - - BECCAAMANDA ♥:

morsning :D

vad ska du göra idag? ♥

#13 - - danten89:

Vad för plugg? :)

Jag ska se på tv och slappa ;)

#14 - - pelle:

Men fan vad fancy det såg ut, grattis till huset ert får man lov att säga då! :D

Till top