Fredags fin

Fredagen är nog den bästa dagen på hela veckan! Love it!

 

Jag gillar verkligen att piffa till mig lite extra såhär mot veckoslutet. Lite eyeliner och läppenna så var jag på topp humör!

 

Vad gör ni för att få upp humöret?

 

Plugg och prov är nu (ja, nästan ialla fall) klara. Ska nu springa ner till älskling som står och fixar taco.

 


#1 - - Laila:

umgås med mina älsklingar :D sj?

#2 - - Nicole:

sv: söt bild:) ja sjukt häftigt alltså!

#3 - - Cajsa:

vet man hur hon fungerar så var det är inte för långt.. :P

#4 - - danten89:

Varför det då? :)

#5 - - Johanna:

Gott med tacos =)

#6 - - aye:

Hejhej^^

Allt bra med dig?

Just nu har jag en tävling på bloggen där man har chansen att vinna en systemkamera värd flera tusen. Delta gärna så kanske det blir just DU som vinner?

Kramisar<3

#7 - - Fanny:

vilken fin bild!

Ha en trevlig helg =)

#8 - - Sara:

Mums vad gott det var med tacos! :)

#9 - - Millan:

sv; men de är ju också goda! =)

#10 - - Annika:

Jag brukar titta på foton och lyssna på musik :)

#11 - - michelle:

bra musik, ringer någon som gör mig glad, tittar på roliga youtubeklipp, mm :D smink låter också bra!

#12 - - ♫♪ Sandra T:

fin du är (:

Till top