Diamonds are a girls best friend

För några dagar sedan så visade jag ju upp en ring som skulle säljas för äckligt många miljoner till de som är uttråkade och förmögna.

 

På tal om ringar då, så måste jag ju visa upp Kate Middelton (förlovad med prins William) tjusiga safir-ring. Denna är ju väldigt fin!

 

 

 

Tycks?

#1 - - Cajsa:

hehehe, tackar..xD

#2 - - MS CHANNEL BLACK:

Ja, och man vågar nog inte spekulera i vilket värde den kommer att ha framöver, eftersom att den var Prinsessan Dianas också. Ser magisk ut.

#3 - - Sara:

Myyyycket tjusig!

#4 - - ♫♪ Sandra T:

det var det också (:

#5 - - danten89:

Ville du också sitta kvar efter filmen och se del 2 dirket? :P

#6 - - Johanna:

Snygg ring även om jag själv inte valt en sådan förlovningsring :)



ja klart du skall göra listan hojta till mig sedan! :)

#7 - - tess:

ja den där skulle oxå få sitta på mitt finger! man har ju två händer ;)

#8 - - studiobootleg - alltid ny musik!:

Trevlig blogg!



Titta gärna in hos mig för att lyssna till den allra senaste musiken innan den kommer till radio/itunes/Spotify, eller kanske för att ta del av våra populära Spotify-listor!:)

#9 - - MalinKalin:

Sv: Ja visst blev det mysigt :) Älskar julpynt :P

Jag skulle då inte tacka nej till den ringen ;)

#10 - - Annika:

Oj ja den är riktigt läcker!

#11 - - Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv: ja hade en jättebra lördag :) sj?

#12 - - stefan:

Undra vad den kostade?

#13 - - nicole:

sv: ja det är inte jätte skönt alltså:/ Åh det låter jätte mysigt:) var filmen bra tycker du?

#14 - - Sofie- Amor vincit omnia:

riktigt fin ring :)

#15 - - Cajsa:

god kväll! allt bra?

#16 - - TiinizzZ:

den var fin. Jag älskar ju Blått så kan ju inte annat en hålla med ^^

#17 - - emelie:

svar: i lördags gjorde jag inte så mycket, du då?

#18 - - ♫♪ Sandra T:

ha en fin fredag (:

Till top