vardagsbestyr

Vad ska man hitta på ikväll då?
Funderar starkt på att ta mig an lägenheten. Ser ut som en (eller flera?) smuts-bomb slagits ner.

Efter många försök förgäves kommer jag till insikt.
1. Vi har någon här som smyger in och stökar.
2. Jag kan helt enkelt inte städa, inte ordentligt ialla fall.

Det närmasta svaret är nog lite av både 1 och 2. T har data prylar överallt i lägenheten och inte vågar jag flytta på något utan att något försvinner.
Fast sen och andra sidan så är inte jag en "städar-person". Plocka undan är jag duktig på, men inte städa.

Nu inser jag att inlägget är ganska onödigt och handlar om ingen ting.. ÄH, välkommen in till mina vardagsbekymmer! Hoho!

#1 - - Johanna:

Nej man kan verkligen inte få för mycket ögonskuggor :)

#2 - - SARA:

Ja jag tror också den filmen kommer vara riktigt bra :D

#3 - - Sara:

Sv: ja, det är jättekul :D Speciellt när man känner att de har utvecklats också :)



Haha, städning är tråkigt... Jag städar, fem sekunder senare försöker jag hitta något. Vips är det stökigt igen ^^



Kanske ett liknande syndrom hos dig? Eller bara ett stökigt monster :)

#4 - - Annika:

Haha vi har samma problem här hemma!

#5 - - alexandra:

sv; tack :)

#6 - - tess:

haha, det kanske är samma person som smyger in till mej och stökar till oxå? :O

#7 - - Marie:

Hoppas du tog tag i städningen. =)



Kram

#8 - - Michaela Snöborgs:

Han är inte så jättekänd :P hans mest kända låt är kanske "aldrig ensam" =)



Ha en trevlig fredagskväll i städyran! ;) hehe

#9 - - Marcus Å:

Ni bor ju i samma stad också :P

#10 - - t a k a i ♥:

svar:

oh jag vet :D

man vill ju bara ta allihopa hahah xD

#11 - - Camilla:

Med mig är det bara bra. Känns extremt skönt med helg nu! Hur är det själv? :)



Puss

#12 - - ANGELICA:

ja :D

allt bra med dig då? :)

#13 - - Emelie:

Lycka till snäckan :D



PUSS!

#14 - - CLIP:

Verkligen, lite läskigt är det!

#15 - - Sabine:

jag ska sätta igång med maten snart..

sen ska jag å mannen gå på en promenad tänkte vi :)

#16 - - perfektion:

har precis också gjort i ordning allt här hemma så att man kan luta sig tillbaka lite, underbart!

#17 - - stefan:

har du snott min städoutfit!? ;D

#18 - - a.nniie ♥:

Sorry för den sega svaren, har inte haft tid med bloggandet och svara på ditt kommentar!! , men nu är jag tillbaka !!



sv; hehe tack!:D

Till top