So kiss me and smile for me

Får ni en låt i huvudet som aldrig tycks glömmas bort? Det har jag, en låt som jag har jag gått runt och haft i huvudet i allt för många dagar nu.. Fatta, låt fan försvinner aldrig!

Istället för att göra ett kraft försök att glömma låten, så sprider jag den vidare!! Mohahaha!

 

So kiss me and smile for me
Tell me that you'll wait for me
Hold me like you'll never let me go
'cause I'm leaving on a Jet Plane
Don't know when I'll be back again
Oh babe I hate to go

#1 - - stefan:

Jag tycker det är grymt irriterande att ha låtar på huvudet som vägrar släppa, jag kan bli galen. Men som tur är har jag ingen på huvudet just ju och jag fick inte din på huvudet heller:D

#2 - - Michaela Snöborgs:

det går väl an om det är en bra låt! ;)



jonathan johansson är det om du vet vem han är :)

#3 - - Emelie - EmeliesPlace:

Älskar den låten :) Har bara hört Justin Timberlake göra den.

Till top