You can thank me later... It's later.

Här om veckan kollade jag & T på The blind side.

En film som jag var sjukt sugen på att se efter att ha sett på trailern på youtube.

 

Kort om handlingen

Michael Oher är en hemlös afro-amerikansk kille från en trasigt hem, som tas in av familjen Touhy, en välbärgad vit familj som hjälper honom att uppnå sina fulla potential.

 

Alla som tror att detta är en film som man stortjuter till har fullständigt rätt!

Jag satt och böla var och varannan minut! Tyckte filmen var riktigt bra och Sandra Bullock gjorde nog en av sina livsroller till den filmen.

Filmen var verkligen klockren med lite humor, motgångar & en massa kärlek!

 

Den får helt klart 5/5 av mig!

 

#1 - - Cajsa:

jag blir nog aldrig arg. bara lessen, rädd och deprimerad. :P

#2 - - Johanna:

Hoppas du fick mat som hjälpte dig med humöret, för min del hjälper ingen mat.

#3 - - Nath:

åh den är så bra!!! jätte söt film..



sv; jadu jag har inte gjort så mycket, bara haft en lektion idag som var efter lunch :)sj ?

#4 - - ANGELICA:

tack så mycket :D



åh den verkar asbra!

#5 - - emelie:

sv: haha okej, färg älskar mitt hår.

Kan ha hela regnbågens alla färger i huvudet ibland känns de som.



Killar tycker ju att de är sexigt med tjejer som är typ röd/orange färgade ;D

#6 - - BlueRoseCase:

Har hört lite blandat om denna men den verkar intressant. Fast med tanke på hur lättrörd jag blivit på gamla dar bör jag kanske se den ensam då...

#7 - - MyzaaN - Princess Pink:

haha ja kan man lungt sgäa.

oh har tänkt se den filmen ett tag nu ..får nog ta tag idet :P

#8 - - Annika:

Åååå då måste jag se den filmen!

#9 - - SARA:

Den måste jag se! :D Kram

#10 - - miiah:

sv: hahaha ja, fruktsallad är himla gottit! :D:D



Allt bra idag? :)

puss

#11 - - SARA:

Jag blir 20 unga år imorgon ;) Kram

#12 - - Marcus Å:

Jag var i Västerås, men nu svarar jag ju lite sent. Hur är det med dig då?

Kram

#13 - - lina:

Fin blogg!

Allt bra med dig? :)

#14 - - lina:

Följa varandra med blogvin? :)

#15 - - Anonym:

jag måste se den!

Till top