Dove visible care - renewing

För ett par veckor sedan fick jag hem ett paket från Buzzador med Dove VisibleCare - Renewing.

(Den i mitten)

 

Har testat detta nu i över en vecka och jag tycker fasen att det var riktigt bra!

 

Den luktar jättegott, ungefär som melon, och (med risk att låta för stel) den återfuktade huden riktigt bra. Konsistensen var som vispad grädde, hur spännande som helst! Jag har en tendens att bli väldigt torr med vanlig ducshtvål men detta funkade väldigt bra.

 

Någon mer som testat den?

Vad tyckte ni i så fall?

#1 - - miiah:

sv: tack så jättemkt, är nöjd med min studentmössa :D



jag går barn och fritid, inriktning social och pedagogik :) själv då? eller du kanske har gått ut? :)



kram

#2 - - Thila:

använder samma och tycker att den är kanon!

#3 - - sofia:

dom är skit bra =)

#4 - - Annelie:

Jag har också testat produkten och gillar den. Huden blir faktiskt mjukare.

Till top