Imorgon..

..så är det min älsklings stora dag. Igår efterlyste jag efter lite tips på en present till en karl på 21 år, men det faila.

 

Men ingen panik! Jag har redan planerat lite inför morgon dagen. Vilket jag inte kan skriva om här nu, men kommer att komma upp.

 

Idag blir det jobb till 19.00 och sen blir det hem och panik städa, handla hem till lite tårtbak och lite annat smått.

Vi hörs senare!

#1 - - SARA:

Men åh, jag läste ju fel i ditt inlägg igår, jag trodde ju att det var du som fyllde år imorgon :D Kram

#2 - - lina:

sv: Det är bara bra här med :D

#3 - - ANGELICA:

Det var det också :D

Ska du hitta på något speciellt i påsk då? :)

kram

#4 - - Annika:

Hoppas han får en underbar dag!

#5 - - Maria - TÄVLING PÅGÅR:

Det är svårt med presenter till killar i den där åldern. :P Min fantasi brukar stå stilla när det gäller att komma på presenter till storebrorsan (han är 22). Fast det är nog lättare till en pojkvän än en storebror kanske.



sv: Ja, supermys! :D

Till top