Fredagens upptäckt

 

 

Jag har alltid trott att Ola Rapace och Noomi Rapace var syskon?!

Men neeeeeeeeeeej dom är gifta..

 

Vart i all värlen har jag fått för mig att dom är syskon? För med närmare titt och eftertanke så är dom ju inte specielt lika varandra.

Hahaha, jag har för lite fritid..

#1 - - BlueRoseCase:

Hahaha, jag har faktiskt också trott det, fast jag aldrig sett en hel film med nån av dom. För lite fritid? Det låter som om du har för mycket av den varan hahahaha! Jag har själv inte för mycket fritid, så det måste vara nåt annat som brister för oss båda! :D

#2 - - Annika:

Oj de är väldigt lika!

#3 - - Sara:

Haha det visste jag att de var gifta! :D Kram

#4 - - MyzaaN - Princess Pink:

asså jag tkr faktiskt de är rätt lika :P hahah men visste i och för sig att det var gifta :P b

#5 - - miiah:

sv: aha okej, vad jobbar du med då? :)

Jag gör inte mkt, har precis läst ut en bok och uppdaterat bloggen, haha :)



Kram!

#6 - - Heyli:

vad gulligt du är, så roligt att höra sånt! kram!!

#7 - - Cajsa:

är hemma från sthlm nu! :D

#8 - - Johanna:

haha hoppsan så kan det gå :)

Till top