Tillskott i familjen!

Den 10:e Juni fick vi ett litet tillskott i vår familj!

 

(Rykande färsk bulle, dirket ifrån ugnen)

 

Faktum är att vi hade ingen aning om att Kiwi väntade smått förens typ.. 2 dagar innan den lille anlände!

Hon har skenvalpat så länge vi har haft henne, typ. Dessutom var hennes partner.. DINO! Som var 15 år, och vem hade anat att han kunde skjuta skarpt?!

Han gick bort nu för några veckor sedan, tyvärr. Men en liten hane blev det ialla fall. Dino Jr heter han. (I know, min man vet verkligen hur han ska välja namn)

 

 

(Här är han 4 dagar gammal!)

Vi alla är väl bekanta vid hur bra Kiwi fastnar på bild?!

Totally gorgeous!!
#1 - - Camilla:

Så bedårande! Och vad roligt :)



Puss

#2 - - Sara:

Nämen gud vad underbart med en liten baby-vovve! Blir alltid alldeles knäsvag när jag ser en valp! :) Puss

#3 - - jch:

Jag ska till Manchester.

Ha det så trevligt på bilturen. Hoppas du får en underbar sommar.

#4 - - ANGELICA:

sv: tack så mycket! :)

#5 - - pelle:

Hahah, 15 år alltså? Då är doggen... en legend! xD

#6 - - Bloggarmaja:

aaw, så söt ju :)

#7 - - Maria:

Nääe, vad gulligt! :D Och att ni inte anade någonting heller, vilken rolig överraskning :) Ska ni behålla den lille krabaten?

#8 - - naiana:

bra! jag gillar tjejer som står för sina åsikter!

har du aldrig fått skit för dina åsikter?

det har jag många gånger.

fortsätt o blogga o skriv vad du tycker!

#9 - - sara:

hur mål valpisen? :)

Jaa se den, såååå kul! :D

#10 - - Johanna:

nej vad liten och söt :)



haha lust är bra och se ;)

#11 - - MATHILDA ღ:

SVAR Ja verkligen:) Vad gör du?

#12 - - Marcus Å:

Gud vad söt! Det är bra med mig också.. Händer idag då? :)

#13 - - Emelie:

Det var en väldigt spännande auktion vill jag lova :D Så mycket häftiga bilar!



Hur orkade du leva så i 2 år?! Kvinna! :O



Jag ska jobba med gamlingar i år. Igen ;) Vad händer för din del? :)



Grattis till tillökningen :D

PUSS!

#14 - - takai:

svar:

trean var sämst, tvåan ännu sämre. och nu vill jag se om fyran än okej :>

#15 - - tess:

hahahaha, gud avd roligt :P

#16 - - Leia:

Åh vad söt!

Till top