Student 2010!

Hej mina vänner!

Oj oj vad det har hänt saker i veckan. Men imorgon bär det iväg till linköping för att gratta lillasyter som tar studenten! Ord kan inte beskriva över hur stolt jag är över henne, alla mina syskon för den delen. Nu är det bara lillebror som är kvar.

 

Samtidigt kan jag inte bortgå ifrån det faktum att det är ganska så exakt 2 år sedan jag tog min student. Fasen vad fort det går, det må jag säga!

 

Men presenten är inslagen och "hänga-runt-halsen-gose-djur" är även det fixat! Tror jag är redo för imorgon.

#1 - - jch:

Allt bra med dig? Vad händer i sommar?

#2 - - SARA:

så kul med studentfirande :D

#3 - - t a k a i ♥:

svar:

ja, verkligen <3

#4 - - perfektion:

samma här, är ändå fyra år sedan jag tog studenten.. de går fort!!

#5 - - ANGELICA:

grattis till hon :)

#6 - - Bloggarmaja:

jag vill också ta studenten! :D

#7 - - SARA:

Ja vi hade det alldeles underbart och roligt! Synd bara att jag inte lyckades ta med mig vädret hem till Sverige ;) Kram

Till top