MTV Movie Awards

I natt sändes ju MTV Movie Awards på.. ja på MTV naturligtvis. Tänkte om det var fler som missade detta och den vänliga själ jag är, så lägger jag upp listan för er här!

 

För att göra det lite roligare så slänger jag in lite åsikter om de som vann.

 

Best female performance: Kristen Stewart.

(Bästa? Ja, det kan tåls ju diskuteras. Men okej då..)

 

Best breakout star: Anna Kendrick i ”Up in the air”.

(Ja, hon är jätteduktig!)

 

Best scared as shit-performance: Amanda Seyfried i ”Jennifer's body”.

(Finns nog inte så mycket att säga om här. Har inte sett filmen..)

 

Best kiss: Kristen Stewart och Robert Pattinson.

(Igen?! Tröttnar aldrig Pattinson på att bli nekad en kyss på scenen?)

 

Hederspris: Sandra Bullock.

(Helt klart rätt!! LOVE Sandra Bullock)

 

 

Best WTF moment: Ken Yeong i The Hangover.

(Älskar filmen! Men vem var Ken Yeong igen??)

 

Best villain: Tom Felton i Harry Potter.

(Ja.. Okej. Jag håller nog med.)


Biggest bad ass-star: Rain i Ninja Assassin.

(Kan någon ninja film bli fel?)


Best male performance: Robert Pattinson.

(Fortsätter han i den här takten så har han nog charmat till sig en Oscar statyett från Oscar-juryn)


Best comedic performance: Zack Galfiniakis i The Hangover.

(Älskar Zack Galfiniakis! Så jäkla rolig!)

 

Best fight: Beyoncé Knowles vs Ali Larter i Obsessed.

(Vem vill inte se Beyoncé kasta silkeshandskarna?)

 

Global superstar: Robert Pattinson.

(Ja, fler kreativa vinnar val får vi nog inte se de närmsta 5 åren då Twilight-hysterin har lagt sig.)

 

Best movie: New Moon

(Tillåt mig att hoppa från en bro! New Moon? Verkligen? Den filmen är nog den sämsta av de riktigt dåliga filmerna. Nej, men seriöst. Den filmen var inte bra. Hrr man än vill vrida och vända på det. Tyvärr..)

Vad tycker ni?

#1 - - Johanna:

Nej, i och för sig inte, men det är ju aldrig fel om hans mamma gillar mig... det känns bättre då =)

#2 - - MATHILDA ღ:

SVAR Hihi :)

#3 - - Jessica:

VISST! Synd är det ju inte jag som tar studenten :(

#4 - - Jessica:

Woho! Grattis såhär i efterskott! :D



Jag pluggar omvårdnad :) Så blir undersköterska nu men ska ju självklart plugga vidare :) (eller självklart och självklart.. men lilla jag är karriärinriktad)

#5 - - Bloggarmaja:

new moon är inte så bra!



sv: haha, ja testa :D

#6 - - Johanna:

haha det är meningen den skall vara lite klurig.... ;)

#7 - - MATHILDA ღ:

God eftermiddag!

#8 - - Natalie - It's all about attitude:

Vilken söt blogg du har! :)

Och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



Ta hand om dig. kram!

#9 - - sara:

det är det vill jag lova :D

#10 - - Bloggarmaja:

kollade på MovieA som gick i repris nyss. förstår vaad du menar med att vi nog få rkreativa vinnare om fem år :P

#11 - - Emelie:

hahhahhahahhah det här är illa! att så mycket twilight tjafs fick priser. USCH!

#12 - - tess:

haha, tänk att det blivit sån hyseteri kring robert pattinson :P

#13 - - Marcus Å:

Yes, äntligen är den här. Hur är det med dig i Västerås då? :)

Kram

#14 - - stefan:

Jag tycker alltid MTV kör de där priserna, hehe

#15 - - Maria - mode, outfits & inspiration:

Haha oj, du verkar inte gilla twilight så mycket ;)

#16 - - Ida We:

Håller verkligen med dig om New Moon! Såg du vilka de andra nominerade var? Allihopa var väl minst dubbelt så bra! AAAARGGGHH. Twilightnördar som sitter och pepprar voteknappen innan på allt som har connection med Twilight xD Nog för att jag gillar böckerna :P

#17 - - Ida We:

Ja precis! Sedan var Alice i underlandet med om jag inte minns fel, Harry Potter 6 var i alla fall nominerad och Avatar som du sa. :)

#18 - - Ida We:

Haha, nja, jag satt ju uppe och såg det hela. Irriterande att Rob vann best male också... tur det inte var Taylor Lautner iaf xD

#19 - - Ida We:

Ja hon känns väligt... awkward. Men det var kul när hon tappade awardet förra året xP haha

#20 - - pelle:

HAHAHAHA! vann twilight-bruttan? Jösses!

#21 - - pelle:

HAHAHA! xD mean!

Till top