Tävling!

 

Då var det fredag gott folk!

 

Jag jobbar som vanligt och har fullt upp. Denna vecka har vi byggt om (igen) här, där av min frånvaro här på bloggen.

Okej, jag ska erkänna att jag har haft kreativitets problem om vad jag ska skriva om, då är det ju bättre att hålla tyst. Men jag aka försöka komma tillbaka som förr och nu ikväll ska jag komma ikapp med alla kommentarer, jag lovar!

 

Men åter till vad jag ville skriva om.

Idag är det vad man skulle kalla "fullt hus"! Det är massor med folk här idag, så pass många att man får vänta tills någons tid är ute. Så många har det inte varit på länge. Roligt!

 

Idag är det även tävling kl. 20, CS Source är det som gäller. Den som vinner får ett finfint pris, värde 500 spänn. Inte dåligt!

 

Sen inatt är det lan igen!

#1 - - Emelie:

Måste vara kul med så mycket folk och saker som händer :)

#2 - - SARA:

Du kan inte ha så här långt mellan inläggen, jag blir ju knäpp :D

#3 - - Neli:

Ja usch för mensvärk =( Men de känns lite bättre nu efter all chocklad och godis hihi. Som tur är =)



Hoppas allt är bra med dig =)



Kram söt

#4 - - Linda - ndaiL:

tack, kul att höra :D

#5 - - E B B A:

Svar; ahha :D visst :)

#6 - - sofie:

sv; kan verkligen rekommendera den filmen!

allt bra annars?

#7 - - Z A N D R A :):

sv: eller hur, mums!:D

allt bra?

#8 - - Johana:

tack (A)

#9 - - Annika:

Låter spännande :)

#10 - - pelle:

Har man inget att blogga om, du gör man bäst i att inte blogga ;) Det har jag lärt mig genom mina dar;)

Till top