Om 10 år??


23 år                                         -                                           33 år


19 år                                        -                                            29 år

Vissa människor måste ju vara helt pantade, helt naturligt!
Vem i all världen skulle få för sig att dom skulle se ut sådär endast om 10 år? Enligt dessa bilder ser dom ju ut att vara inte en dag yngre än 55 år?! 

Det krävs fan 2 ton med cigaretter och väldigt lite sömn för att dom båda skulle se ut sådär!

Kolla på t.ex. Angelina Jolie, hon är 34 år om jag inte misstar mig och hon ser ju ut att vara.. 25?

Ibland undrar man ju..
#1 - - Linda - ndaiL:

ja, tiden går ju fort!!

#2 - - TERREH - GRATIS PERSONLIGA DESIGNER!:

SV: Tack! Ja gör det du ;) Snygga bilder på Kristen och Robert, haha :P Håller med dig, knappast att dom ser ut sådär om 10 år x)

#3 - - Kikafika:

Hon ser ut som någon blandning mellan Madonna och Lindsay Lohan:P Eller något i den stilen:P

#4 - - Jonna:

Herregud, vilket skämt. Robert skulle aldrig kunna bli icke-snygg ;)

#5 - - Marina:

Sv: låter bra det, det är bra tack:).

vad gör dudå :D?

ha det bra!

KRAM

#6 - - Frida Stigevik:

sv: jotack, min dag har vart fin! :) din då??

#7 - - emma härnqvist/perfektion:

haha vart har du hittat de där bilderna?



..med mig är de sådär, är sjuk och ligger på soffan. du då?

#8 - - gabriela:

haha håller med dig!

#9 - - -Stjärnan ♥:

SV: Ja precis min åsikt! :)

#10 - - Johanna:

Haha ja lite väl överdrivet kanske?=)



skall snart se hockeyn på svt24..sen blir det sängen, själv då?

#11 - - jch:

Gott Nytt År!

Hoppas allt bra med dig.

#12 - - nath:

Dom ser nästan ut som vampyrer om 10år tycker jag :P

#13 - - simone:

Men gud, hahahaha - nötter!

#14 - - michelle:

hahahah x)

#15 - - Jessi Fox:

hahahahaa fyfittan va ful han e!

#16 - - Moa-Lisa:

Gud, såg du bilden på Miley Cyrus när hon är 27 år? Hon ser mer ut att vara 60..

Aja, med mig är det bara bra! =)

KRam!

#17 - - Frida:

Svar: Det är bra med mig, lite trött bara. :) Vad ska du göra idag?

#18 - - Huyen:

jaaa jag har tecknat den X3

nu kmr en försenad nyårsteckning oxå om du vill kolla <3



de har mkt pengar att lägga ner på skönhetsbehandlingar ;_;

#19 - - Lisa:

jag vet sjuuukt gda=)



hahah^=)

#20 - - F r i d a:

Hahaha, som om! Vad dåligt. Och så stod de att de skulle se ut så utan skönhetsoperationer. Så vaddå, gör alla kändisar och vanliga människor vid den åldern skönhetsoperationer för att se hälften så unga ut som de tror robert och kristen ska se ut.. hm, tror inte det. Inte alla iaf ;D hoho.



Svar: Okej, ja jag vill väldigt gärna klippa mitt hår och är så trött på min längd och om jag ångrar mig så växer ju håret ut till slut.. men jag blir lite orolig ändå, tänk om det inte passar mig, om jag blir jätteful och mitt huvud jättestort.. vilka problem haha. Men jag är nog rätt inne på det iaf coh så ska jag höra med min frisör förstårs ;)



Detta blev ju jättelångt.. hope you don't mind! Kram :)

#21 - - Jonna:

Vad roligt att du gillar dom :)



Ja jag tyckte att den var lite tunn, man fick ingen helhet direkt. Hoppas trean är bättre, tvåan var ingen hit förutom att man fick se Robert ;) hahah

#22 - - Lara:

Ja de var den :D

Cool inlägg:P

Kolla in min nya blogg

www.Thenewbeverlyhills.blogg.se

kRAM

#23 - - Blue Harvey:

Sv: Tack så mycket, kul att du gillar det jag ritar =D

#24 - - SARA:

HAHA snacka om att de har överdrivit liiiiite ;D Kram

#25 - - ella:

ja så där ser man ju ej ut vid 30=)

ha en bra kväll

#26 - - Elin:

Hahaha! Snacka om att inte åldras med värdighet, riktigt korkade människor som tagit fram de bilderna..

#27 - - Maria ♥:

Blev så irriterad på dom där bilderna! Självklart att varken Rob eller Kristen kommer se ut så om 10 år.. lite patetiskt gjort av dom som nu gjorde bilderna tycker jag. Min pappa ser fan bättre ut, och han är över 33, haha!



sv: åhh, jag såg den igår! Den var ju grymt bra! :D

vad gör dudå? :)

#28 - - Liiv:

Sv: Ja, jag hittade lite grejer :) Ska lägga in bilder på bloggen nu tänkte jag :) Titta gärna!

#29 - - EN MASJÄVEL:

hahha oj de där va lite grose bilder:p

#30 - - S A N N A S . R U M:

Hahaha ;P Såg de där bilderna på kändisnytt, läskiga!



Jag tyckte den var grym, fast inte bäst ;D

#31 - - rebecca:

Jaa verkligen! ;D'kram

#32 - - ida myrin ♥:

sv: detsamma :D



puss!

#33 - - pelle:

Hahah, fan om jag ser så där sunkig ut om tio år. 32 bast på nacken och det där utseendet skulle suga xD

#34 - - enira:

tack fin blogg! allt bra? <33

#35 - - Maria - livet i Milano ☆:

haha eller hur! det där stämmer inte någonstans :P

#36 - - Erika:

Får nog hålla med dig här...

#37 - - nickie:

eheh, ja de är riktig riktigt svårt:D

#38 - - Maary:

Häftiga bilder ändå men jag håller med dig 10 år....ser ut att vara mycket mycket äldre!

#39 - - S:

haha, äckligt!

#40 - - Haris:

Sådär kan de inte se ut om 10, eller kanske om de börjar med droger och super varje dag. Jag tror att de kanske kommer att bara likna något utav vad de ändrade bilderna visar om kanske 30 år :)

#41 - - Lizzy:

Haha snygga dom blev ;D Dom kanske har räknat med att alla kändisar festar sönder sig själva. Men jag tror mer på att dom ser ut sådär om.. 30år? :)

Till top